נקבע מועד הלוויתו של גיא תימור ז"ל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3453c76c-bc13-4e9e-bb65-6403a514f494','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3453c76c-bc13-4e9e-bb65-6403a514f494','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

היום (שישי) בצהריים יובא למנוחת עולמים גיא תימור בן ה21 שנהרג אמש בתאונה על ידי נהג שיכור שהתפרע על הכביש 352 כ700 מטר מביתו של גיא שיצא באותו הבוקר לאימון אחרון לקראת תחרות בחו"ל כאשר דרס אותו למוות נהג רכב שנמלט מהמשטרה והיה ללא רישיון. "הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו", נמסר מאיגוד האופניים

הלוויה תתקיים היום 7.6.24 בשעה 13:00 בבית העלמין אמציה . המשפחה יושבת שבעה בבית משפחת תימור ברחוב הפרדס 224 במושב יד נתן .

.

גיא תימור ז"ל צילום נמרוד הנגבי ורותם פבר

גיא תימור, סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, נדרס אמש למוות במהלך אימון. חבר נבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש, קיים בבוקר חמישי את האימון האחרון לפני שהיה אמור לטוס לתחרות גרנד פרי בצ'כיה עם שאר נבחרת ישראל.

גיא תימור ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם, הוא זכה השנה במדלית הכסף באליפות ישראל באופני מסלול וכן במדלית הכסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23. הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו עד כה. חלומו היה לייצג את ישראל באולימפיאדה . 

צפו בסרטון שמספר על חייו לפני שנהרג :

המכרים סופדים : 

מאיגוד האופניים בישראל נמסר- "אנו המומים וכואבים את מותו של גיא היום בעוד תאונה מיותרת. ביחד עם כל קהילת האופניים בישראל אנו משתתפים בצער המשפחה מועדון .

הודעה משותפת לאיגוד האופניים ולמועדון CCC מארגני אליפות ישראל באופני הרים XCO עקב מותו הטרגי הבוקר של רוכב נבחרת ישראל גיא תימור במהלך אימון, אנו מודיעים על דחיית אליפות ישראל באופני הרים XCO שתוכננה להתקיים מחר ומחרתיים.

החלטנו על הדחייה מתוך רצון לאפשר לקהילה שלנו לכבד את זכרו ואת המשפחה, להגיע להלווייה שתתקיים מחר וללוות את גיא בדרכו האחרונה. אנו נעדכן בהמשך על פרטי הלוויה. האליפות לכל הקטגוריות תתקיים ביום שלישי, ערב שבועות, 11 ביוני, באופן שיכבד את זכרו של גיא ואת מה שהכי אהב לעשות – לרכוב.

אנחנו מבקשים להשתתף בצער המשפחה ומועדון IGP על האובדן הכבד." איגוד האופניים ומועדון CCC מארגני אליפות ישראל XCO 2024

-

מוטי מידן כתב

לא נתפס!!! אבדה גדולה!!! הבוקר התבשרנו בהודעה קשה על מותו של גיא תימור - סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, בן 21 במותו  גיא הילד השקט שנתן בראש והשאיר לנו אבק בסינגלים, הפך לספורטאי מחונן ורוכב עילוי שכבש כל פסגה אפשרית בעולם הרכיבה. הייתה לי הזכות לרכוב לצידך (בעיקר רחוק מאחוריך) בתחילת הדרך ולהעריץ אותך. נוח על משכבך בשלום ילד אהוב אין מילים לנחם אתכם בשעה קשה זו עינב תימור Ran Timor @יקרים, הלם מוחלט! יהי זכרו ברוך!

-

קבוצת רכיבה tea igP כתבו 

המומים, כואבים ומזועזעים לבשר שגיא תימור שלנו נרצח הבוקר על הכביש כשיצא לעשות את הדבר האהוב עליו ובו היה מלא בכישרון: רכיבה על אופניים. תנחומים עמוקים למשפת תימור. פרטים נוספים על מועד הלוויה יפורסמו בהמשך. שלום חבר

איגוד הטריאתלון משתתף בצער המשפחה וקהילת האופניים על מותו של סגן אלוף ישראל גיא תימור - שנהרג הבוקר בתאונת אופניים גיא תימור. 

ניבה ראם כתבה

גיא תימור עלם חמודות, השכן שלי , מוכשר ויפה, חייל משוחרר בן 21 , סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופנים, נרצח היום ע"י נהג שיכור נטול רשיון. חיבוק גדול לרני, עינב ונעם תימור. 

-

משפחת טל אופטיקה ,המומה ומשתתפת בצער משפחת תימור ,משפחת @igp ,ממותו ( נרצח על הכביש) של גיא תימור ז'ל. גיא נהרג הבוקר בשעה שרכב והתאמן על אופניו. את גיא יצא לי להכיר ,בזכות היותו ספורטאי איכותי בקבוצת IGP,הוא סיפר לי על החלומות שלו להיות רוכב מיקצועי . איזה ילד מתוק ורציני. מחבקים את משפחת תימור. מחבקים את משפחת הרכיבה שלו. יהי זכרו ברוך. פשוט חבל. @IGP

-

כמה עצוב. כמה טראגי. כמה מקומם. גיא תימור בן ה-21, אחד הרוכבים הצעירים המבטיחים במדינה, יצא הבוקר לאימון אופניים לקראת מירוץ של נבחרת ישראל - ונדרס למוות על ידי מכונית נהוגה בפראות. ״זה פשוט בלתי נתפס. לפני מה שנראה כמו רגע, הוא התחרה יחד רוכבים שלנו במדי נבחרת ישראל בגביע האומות בפולין- ופתאום הוא איננו עוד. איזה אסון נורא״, אמר בתדהמה להב דוידזון, הספורט דירקטור הצעיר של קבוצת העתודה שלנו, סייקלינג אקדמי.

תימור, שנמנה על קבוצת IGP, התבלט בשנה האחרונה כאחד הרוכבים הצעירים המוכשרים בארץ.

באליפות ישראל סיים במקום השני בקטגוריית האנדר 23. מהדיווחים על נסיבות התאונה, נראה שנהג הרכב נמלט מהמשטרה לפני שפגע בתימור שרכב בשולי כביש לא הרחק מקרית גת. על פי הדיווחים, הנהג הפוגע התעלם מרמזור אדום ולא החזיק ברשיון נהיגה.

קבוצת ״ישראל פרמייר טק״ מביעה את תנחומיה למשפחת תימור, לקבוצת IGP ולקהילת האופניים הישראלית כולה על האסון הנורא שגדע את חייו של גיא תימור ז״ל. יהי זכרו ברוך.

-

נועם פארן כתב

גיא תימור, הרוכב המוכשר, הבחור המקסים בסרטון, הלך מאתנו הבקר סתם כך, כי נהג שנמלט מהמשטרה היה מרוכז כל כולו בלהימלט מהמשטרה ונגח עם רכבו, כל דבר שנקרה בדרכו. בישראל 2024 כבר לא בטוח בשום מקום, לא בבית ובטח שלא בחוץ ובכבישים. אם ניתן להאשים בעבירת רצח על הכביש, זה לגמרי המקרה. משתתף בצער המשפחה וקבוצת IGP והחברים לרכיבה. גיא תימור יהי זכרך ברוך

-

רועי קפח כתב

צנוע, עם חיוך מבויש (אבל תמיד מחייך), מצוייד בהמון האריבו, עם דרייב אדיר ועוד הרבה מטרות שכבר לא יתגשמו. הבוקר יצא להתאמן ולא חזר כי נרצח על ידי מטורף והוא רק בן 21 שנים כשבתכלס זה הגיל שהחיים מתחילים בהם. ילד, ענף האופניים יזכור אותך לעד ותמיד תחסר בפלוטון הכתום של קבוצת Team IGP - קבוצת רכיבה שהפכת לבית בזמן קצר. שלום חבר.

-

אופיר פרץ כתב

גיאצוק היקר ילד קסם וילד של אבא, האבא הכי טוב בעולם שתמיד היה לצידך לאורך כל הדרך שלך Ran Timor !!!
נפגשנו לפני המון שנים עוד בסינגלים בשטח כשרכבת עם אבא. מאוחר יותר כבר היינו רוכבים יחד בערבים סביב אינטל, היינו רוכבים לעיתים קרובות ומדברים המון. אני זוכר את השיחות שלנו, את העצות שביקשת על חברות הביגוד, מאיפה אני קונה ואיך אני יכול לעזור לך. כמובן הייתי שם ועזרתי לך במה שהיית צריך. לאחר כמה שנים של הכרות, כשכבר הפכת לרוכב על צנוע ועניו תמיד עם חיוך אמיתי שכובש כל סגמנט ולוקח כל  שיש באזור שלנו, אני הבנתי מאוד מהר שאתה בדרך הנכונה ומחכה לך דרך של אלופים, דרך מאתגרת!
הפעם האחרונה שיצא לנו לדבר הייתה לפני שבועיים, אתה היית בחול בתחרות ואני הזמנתי אותך לחתונה שלי. היית מאוד שמח בשבילי ואני איחלתי שגם לך בקרוב זה יגיע.
יום עצוב מאוד וכואב, אוהב ומתגעגע. תמשיך להיות איתנו ברכיבות גם מלמעלה. 
-
עטרה טיוטו 
אני כותבת ובוכה....
רואה מול עייני את חיוכך הכובש כילד בכיתה א' ואח"כ בכיתה ב'.
כבר אז, כילד, בלטת בטוב לבך, בקסם שלך. תמיד היית מוקף בחברים. גם בלימודים היית מוצלח.
לא הספקתי לומר לך, שכשילדתי את ילדי הרביעי, לפני כ5 שנים, הופעת לי בחלום. ממש ראיתי אותך, חזרת להיות תלמיד בכיתה ב'. כשקמתי בבוקר, ידעתי מיד שלבני אקרא גיא. וכך עשיתי.
ושנים חיכיתי להזדמנות לספר לך. הזדמנות שכבר לא תהיה...
עינב ורן יקרים, אין מילים שיוכלו לנחם אתכם... אתכם באבלכם.
מי יתן ומן השמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער.
-
סימונה שם טוב
לא נתפס כל כך עצוב ומקומם
גיא תימור ז"ל ילד חכם ומוכשר, כך אני זוכרת אותך , כי היתי גננת שלך במושב יד נתן, בשנתי הראשונה.
הכרתי משפחה מקסימה שקיבלה אותי בחיבוק ובאהבה, בהמשך הדרך עבדתי גם עם אמך המהממת עינב תימור בגנה.
נפגשנו לא מזמן בחתונה היא סיפרה לי בגאווה גדולה על היותך ספורטאי אלוף.
ברגע ארור נקטפו חייך
יהי זכרך ברוך
משפחת תימור היקרה
משתתפת בצערכם שולחת חיבוק ענקי
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה