מזון מומלץ לגורי חתולים

$(function(){setImageBanner('a0fd511e-9777-4c0e-8ff3-d6a602534536','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

גור החתולים שלכם זקוק לתזונה הולמת בכדי לגדול ולהתפתח כראוי, אך שוק המזונות הינו שוק רחב ידיים ובעל היצע רחב, דבר העשוי, להקשות על הבחירה
אספנו עבורכם מספר נקודות אותן חשוב לקחת בחשבון בעת רכישת מזון לגור החתולים שלכם

FREEPIK

חלבונים זה must

המקור העיקרי אליו זקוק כל גור חתול באשר הוא, הוא חלבונים. החלבונים, עבורו, הכרחיים להתפתחות תקינה, וללא רכיב חשוב זה, רקמות השריר של החתול עלולות להתפרק. לאור כך, בעת רכישת מזון לגור החתולים שלכם, בדקו כי מוצר המזון מכיר כמות נאותה של חלבונים מן החי. חתולים שאינם מקבלים רכיב זה, או שאינם צורכים אותו בכמות מספקת דיו עלולים לסבול משלל בעיות בריאותיות, כמו בעיות לב.

פחמימות? עדיף שיהיו מורכבות

פחמימות אינם המרכיב העיקרי אליו זקוק גור חתול, ולכן, יש לוודא כי המזון אותו אתם רוכשים עבורו לא מבוסס ברובו על פחמימות. עם זאת, גור החתול כן זקוק לפחמימות במידת מה, ועדיף שאלה יהיו מורכבות. פחמימות פשוטות לא רק שאינן בעלות ערך תזונתי של ממש, אלא אף מובילות לעיתים קרובות לבעיות שונות כמו השמנה או בעיות בדרכי העיכול.

שומנים? מצוינים

רכיב נוסף וקריטי בתזונה של כל גור חתול הוא השומנים. לשומנים יכולות רבות כמו: לספוג ויטמינים חיוניים מן המזונות השונים אותם צורך גור החתול, משביח את טעם ומראה המזון, חשוב לבריאות העור ואף מקור המספק אנרגיה זמינה החיונית לחתול, בפרט בהיותו גור ונמרץ. אי צריכה של שומנים או צריכה שאינה מספקת, עלולה להוביל לתופעות כמו בעיות עור

ויטמינים ומינרלים

שני רכיבים אחרונים אך לא פחות חשובים מאלה שנמנו לעיל, הם הויטמינים והמינרלים החיוניים כ"כ להתפתחות נאותה של עצמות ושיני החתול. עם זאת, אי צריכתם או חוסר בהם, עלול להוביל לבעיות אשר בעלות השפעה גם על המשך חייו של גור החתולים.

יקר, זול, ומה שביניהם

כאמור, שוק המזונות לחתולים, ובמקרה שלנו, גורי החתולים, הינו שוק רחב ידיים המציע מגוון עצום של מזונות, במגוון סוגים, גדלים, מרקמים, עלויות וכיוצא בזה. הוצאות כספיות עבור חתול אינן הוצאות של מה בכך, בייחוד כאשר מודעים לחשיבות איכות המזון, העלות עשויה להסתכם במחירים שאינם מביישים אך עבור חלק מאיתנו- בהחלט מורגשים בכיס בסופו של כל חודש.

גם אם תתפשרו על עניין חשוב זה, בטווח הרחוק תמצאו את עצמיכם מוציאים את הכספים אותם לא רציתם להוציא, או במקרים רבים, אף יותר מהם, שכן עם בריאות לא משחקים, וכאשר כן משחקים בה, זה עולה ביוקר, תרתי משמע.

אז מה רצוי לעשות שישנו רצון טוב אך הכיס לא מאפשר זאת?

ראשית, אין להתפשר על איכות המזון. שנית, יש לרכוש בחכמה, כלומר, בחנויות או אתרים המציעים אוכל לחתולים בזול. כך למשל, באתר  petyay או בחנות בקריות תוכלו למצוא מגוון מזונות רחב עבור החתול שלכם, במחיר ובאיכות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה