איך נכון לשמור על פירות וירקות במקרר בעונה החמה ולמנוע בזבוז מזון?

$(function(){setImageBanner('94cc0bd1-e871-48e5-a148-ea99431916e8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,35175,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הקיץ כבר כאן ואיתו שלל צבעוני של פירות וירקות טריים. חווית הקיץ אינה שלמה בלי אבטיח, ענבים, מלון או מנגו. אנחנו קונים פירות וירקות ומאחסנים אותם בבית לרוב במקרר בהיסח דעת. בעונת הקיץ, קשה יותר לשמור על טריות הפירות והירקות לאורך זמן בגלל החום והלחות ולא תמיד אנחנו יודעים איך לשמור עליהם נכון לאורך זמן ומה הדרך הנכונה ביותר למקסם את טריותם ולא לגרום לבזבוז מזון.

גרונדיג

כיום ישנן לא מעט שיטות לשמור ולאחסן פירות וירקות על מנת לשמור על טריותם ולהאריך את חיי המדף שלהם. החל משקיות אחסון לשמירת הטריות במקרר ועד למוצרי חשמל ייעודיים. בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחויות טכנולוגיות משמעותיות בתחום מוצרי החשמל בכלל ובתחום המקררים בפרט. בזכות פיתוחים אלו ניתן לשמור על טריות ואיכות המזון למשך זמן רב, ללא חשש.

אז איך אפשר לשמור על הפירות והירקות לזמן ממושך? להלן כמה טיפים:

אחסון נכון במקרר: מומלץ לאחסן את הפירות והירקות במגירות ייעודיות במקרר. כיום מגירות האחסון במקררים החדשים משלבות טכנולוגיות חדשות לטובת שמירת טריות המזון. פירות וירקות ישמרו טריים לזמן ממושך יותר כשהם במיכל סגור / אטום ומאוחסנות במקום הנכון במקרר ובטמפרטורה הנכונה. אחסון נכון שומר על לחות מבוקרת ומונע מהתייבשות או התרככות של המוצרים ודואג שישמרו טריים יותר לאורך זמן רב יותר.

נייר סופג: מומלץ לעטוף ירקות ירוקים ועלים בנייר סופג ולאחסן במגירה.

הקפאה, שייקים וקוביות קרח: כאשר יש פירות בשלים מדי, מומלץ להעביר אותן לקופסא/שקית ולהכניס למקפיא על מנת למנוע בזבוז מזון. בנוסף, הפירות הקפואים יכולים לשמש כבסיס מעולה להכנת שייקים ולעוד מגוון מתכונים. טיפ נוסף הוא לשלב חלקי פירות טריים בכלי הקרח כך שנקבל קוביות קרח משולבת פרי.

קנייה מחושבת: פעמים רבות נוצר מצב שבו אנחנו זורקים ירקות ופירות כיוון שלא הספקנו להשתמש בהם בזמן והם נעשו בשלים מדי. דרך מצוינת למנוע זאת, היא על ידי קנייה מחושבת של הפירות והירקות בכמות מאוזנת, שתספיק לכמה ימים, ולאחר מכן, ניתן לחדש את המלאי. בדרך זו, נצמצם את בזבוז המזון ונשתמש בכמות שאנחנו צריכים.

שקיות לשמירת הטריות במקרר: לפי סקר של לקט ישראל, בכל שנה נזרקים בישראל כ- 30% מהמזון הטרי, כאשר 75% מהמזון המתבזבז הינו פירות וירקות.
אחד החידושים בתחום שמירת המזון הוא שקיות ייחודיות לשמירת טריות המזון. השקיות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית ששומרת על אויר מבוקר בשקית (ויסות בין פחמן דו חמצני לחמצן שבשקית) ובכך מונעת צמיחת חיידקים ועובשים על גבי פירות וירקות תוך שמירה על ערך המזון והטעם.


טכנולוגיות חדשניות לשמירת מזון במקרר:
במגוון המקררים של גרונדיג GRUNDIG  רותמים את מיטב הטכנולוגיות החדשות למניעת בזבוז מזון, שמירה על איכות המזון במקרר טרי ולאורך זמן.

Vitamin Zone  - טכנולוגיית ה- Vitamin Zone  רותמת את עוצמת הטבע תוך שימוש בתאורת LED, המדמה את מחזור השמש ,הטכנולוגיה לא רק מפחיתה את כמות הפסולת ,על ידי שמירה על טריות הפירות והירקות שלכם, היא גם שומרת על חומרי יסוד וויטמינים חיוניים.

AeroFresh - מערכת הקירור AeroFresh של Grundig פועלת באופן אקטיבי כדי לשמור על טריות המזון שבמקרר לאורך זמן, בכך שהיא ממזערת את תנודות הטמפרטורה בתוך המקרר ובין המדפים ומפיצה אוויר קר באופן שווה.

Super Fresh Zone  -הלחות נשמרת ברמה האופטימלית בתא ה- Super Fresh zone  בזכות שמירה על טמפרטורה מעט מעל נקודת הקיפאון .הטכנולוגיה מסייעת בשמירה על הטעם, המראה והערכים התזונתיים של הבשר ומוצרי החלב לאורך זמן כך שאפשר ליהנות מתוצרת חקלאית טרייה תוך צמצום כמות המזון המושלכת.

Full Fresh+ -במטרה למנוע בזבוז מזון, מגירת הצינון Full Fresh  +   מפעילה בקרה על רמות הלחות ומשפרת את זרימת האוויר כדי לשמור על טרית הפירות והירקות שלכם עד 30 ימים .

Quick cool & freeze  קירור והקפאה מהירים להורדה מהירה של הטמפרטורה במקרר ובמקפיא על מנת להבטיח קירור והקפאה מהירים של המזון לשמירה על טריותו, ערכיו התזונתיים וטעמו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה