פרויקט תיירות חינוכית במחוז דרום המציג תהליכי חינוך ייחודיים בגנים

$(function(){setImageBanner('24564e32-3227-449f-9ff6-1cdbaeade2ae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

גני הילדים במועצה אזורית יואב אירחו גננות עמיתות מלכיש ויואב במסגרת פרויקט תיירות חינוכית של הפיקוח במחוז דרום ובו הציגו תהליכי חינוך ייחודיים בגנים.

גני הילדים במועצה אזורית יואב אירחו במהלך השבוע שעבר, זו השנה השנייה, גננות עמיתות מלכיש ויואב במסגרת פרויקט "תיירות חינוכית" של פיקוח משרד החינוך במחוז דרום, ובו הציגו תהליכי חינוך ייחודיים בגנים.

 

מחלקת הגיל הרך במועצה האזורית יואב מעודדת את הצוותים החינוכיים לפתח ייחודיות ויוזמות חינוכיות והיצירתיות היא אין סופית!  לאורך השבוע ביקרו הצוותים בגן חרוב (גן טבע) בקיבוץ גלאון, בגן שקד (חקר מדע) בקיבוץ שדה יואב, בגן זית (אומנות בקהילה) ובגן דקל (הכלה) בקיבוץ כפר מנחם, בגן רתם (תנועה) בקיבוץ גת, בגן סיגלון (מלאכות קדומות) במושב סגולה, בגן הדס (קהילתיות) בקיבוץ נגבה ובגן רימון (למידה חוץ גנית) בקיבוץ רבדים.

 תמונות באדיבות המועצה.

מערכת החינוך לגיל הרך במועצה אזורית יואב מהווה את לב ליבה של הקהילה ומתנהלת על פי תפיסת החינוך הקהילתית. המערכת מקנה לילדים יסוד חברתי, רגשי ולימודי, מטפחת קשר ליישוב, לסביבה ולחברת הילדים ויוצרת אצל כל הילדים בסיס למיומנויות חברתיות ולימודיות.

 

לאורך כל השנה מתקיימות פעילויות להכרת המרחב הפיזי והעמקת הקשר עם היישוב והקהילה, והילדים מעורבים באירועים ובחגיגות ביישוב.

 באדיבות המועצה

המועצה מעודדת פיתוח ייחודיות לכל גן בהובלת הצוות ובשיתוף עם ההורים והנהלות הקהילה. המועצה מעודדת ומלווה את צוות הגן לייזום ולפתח פיתוחים ייחודיים של המבנה והחצרות בהלימה למרחב בו אנו חיים. במועצה שמים דגש על סביבה חינוכית בטוחה, מאפשרת התפתחות משמעותית ומקדמת התנסויות ותהליכי חקר, למידה וצמיחה, הרואה את טובתו של הילד ומאמינה בו וביכולותיו.

 

תודה למפקחת משרד החינוך קטי עמירה לצוות ליווי הגנים, לגננות המארחות, לכל הצוותים בגנים וכמובן למחלקת הגיל הרך במועצה.

 

 באדיבות המועצה

 

 

                                                                                                                       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה