מלגות, התנדבות וספורט: חגיגת מצוינות במועצה אזורית יואב

$(function(){setImageBanner('71229466-f008-4fc6-aa1d-e0f307faf79f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מועצה אזורית יואב קיימה ביום חמישי טקס חגיגי לחלוקת מלגות המועצה ל- 30 סטודנטים צעירים ובוגרים מיואב, בשלל מקצועות הלימוד בהשכלה הגבוהה, בתמורה להתנדבותם בקהילה במגוון תחומי העשייה ול- 4 ספורטאיות וספורטאים מצטיינים על הישגים יוצאי דופן בתחום הספורט

תמונה באדיבות המועצה.

כל סטודנט שקיבל מלגה מחויב להתנדב כ- 140 שעות בקהילה מרבית הסטודנטים התנדבו בפרויקטים שונים הכוללים חונכות של ילדים עם צרכים מיוחדים, סיוע לגיל השלישי (קשישים) וכן פרוייקטים שונים וייחודיים שנוצרו במהלך מלחמת "חרבות ברזל" כגון האמלחייה שהוקמה בקיבוץ רבדים.

מלגאי הספורט הינם: זיו רוט חזן תושבת נגבה – כדורגלנית בסגל נבחרת ישראל, זכתה עם קבוצתה במדליית הזהב במשחקי המכביה. עופר שנהב תושב כפר מנחם – זכה באליפות ישראל פאמפטרק (אופניים) לגילאי 17 +. מעיין באואר תושב בית גוברין –  חבר נבחרת ישראל בטיפוס בבולדר, מדורג במקום הראשון בישראל לגילו. אשל לוינטל תושב כפר מנחם – שחקן נבחרת ישראל  U 14 זכה עם קבוצתו במקום השני באליפות המדינה וזכה בתואר MVP בתום המשחק. 

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר ציין כי: "קהילה נמדדת בחוסן החברתי והנתינה בכל שדרות החברה, ואתם, סטודנטים יקרים, באמצעות ההתנדבות בחינוך, התנדבות במהלך "חרבות ברזל", בעזרה לקהילה ועם אוכלוסיית הגיל השלישי, מביאים לידי ביטוי את הערכים עליהם אנו מבססים את חיי הקהילה כאן ביואב. הנכם העדות הטובה ביותר לכך שקיים פה דור איכותי, רגיש, אכפתי ובעל מודעות ערכית וחברתית".

יש לציין כי התרומה של הסטודנטים לקהילה הינה חלק ממארג שלם של מתנדבים רבים בחירום ובשגרה, שנת שירות ושירות משמעותי בצה"ל אשר פועלים לאורך כל השנה למען התושבים והקהילה.

בשם הסטודנטים בירכה ליאור גלפרין מכפר הר"יף, שהייתה שותפה בפרויקט גישור ייחודי שהתקיים בבתי הספר היסודיים ברחבי המועצה בשיתוף עם הרשות לביטחון קהילתי. ליאור הודתה למועצה על פרוייקט המלגות, שמאפשר לכל הסטודנטים לסיים את לימודיהם האקדמאיים עם סיוע במימון שהוא ערך מוסף של נתינה לקהילה וציינה כי: "הפרויקט  בו התנדבתי איפשר לי להכיר מקרוב את האתגרים החברתיים שילדים צעירים מתמודדים עימם, ולתרום משמעותית בהעלאת המודעות לנושא הדחייה החברתית ובמתן כלים להתמודדות עמה. חוויה זו חיזקה את המחויבות שלי לפעילות למען הקהילה."

את מפעל המלגות המועצתי מלווים מספר שותפים אשר מסייעים לנו להגדיל ולהרחיב את המפעל החשוב הזה. משפחת גיינס מליהי ואלי שבפנסילבניה, שתרומתם המשמעותית והנדיבה תסייע להרחיב את מפעל המלגות גם בשנים הבאות.  ליהי ואלי היא קהילה אחות של יואב במסגרת שותפות ביחד, הקשרים עם ליהי ואלי מתקיימים כבר למעלה מעשרים שנה והם שותפים לפרויקטים קהילתיים רבים ביואב. שותף נוסף וחשוב הוא מפעל הפיס שסייע בהגדלת גובה המלגה ושותף לחזון הקהילתי בעידוד ההשכלה הגבוהה כאן ביואב.

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה