$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ec9512d6-4603-4d1e-9b2a-9eb7f3bf1c2e','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ec9512d6-4603-4d1e-9b2a-9eb7f3bf1c2e','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ec9512d6-4603-4d1e-9b2a-9eb7f3bf1c2e','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ec9512d6-4603-4d1e-9b2a-9eb7f3bf1c2e','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26613,'Image','');},15]]);})
אל תאלצו אנשים לשלם תמורת מוסיקה, אומרת אמנדה פאלמר. אפשרו להם זאת. בהרצאה מלאת להט, שפותחת בימיה כאמנית רחוב (שים דולר בכובע בשביל הכלה הענקית!), היא בוחנת את מערכת היחסים החדשה בין האמן והמעריצים.
|
|
|
|