כבוד: שתי מורות מיישובי הדרום נבחרו כמצטיינות בתחרות ארצית

$(function(){setImageBanner('9489eadc-a11c-4076-bd54-a18d6d15a3c9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עיתון ידיעות אחרונות והסתדרות המורים מקיימים תחרות לבחירת המורים המצטיינים של המדינה. שתי מורות מהמועצה האזורית חוף אשקלון נבחרו מבין 50 המועמדים הסופיים מכל הארץ

תחרות המורות המצטינות  מתקיימת זו השנה העשירית ובסימן 70 שנה לעצמאות המדינה.

שתי מורות הביאו את הכבוד לאזורינו, אחת מלמדת במועצה אזורית חוף אשקלון והשניה מתגוררת בה, התברגו בין 50 המורים והמורות המועמדים מכל רחבי הארץ.

 שירי לוי (39) מתגוררת במושב גיאה, מחנכת ומורה לחינוך מיוחד ט' בבית הספר אורט אפרידר באשקלון מזה 14 שנים. יש לה ארבעה ילדים והיא חברת ועדת תרבות במושב ורכזת מועצת תלמידים בביה"ס. "אני מאמינה בכל תלמיד ותלמיד בפרט במסגרת החינוך המיוחד.

צילום באדיבות המורות

הם לא שונים מאף אחד, להיפך: ערך ההתנדבות בראש מעייני והם הלכו להתנדב בגן לחינוך מיוחד, שיפצו בית של קשישה ושימחו ילדים במחלקת ילדים בברזילי", אמרה השבוע בגאווה.

"לתת זה לקבל בסופו של דבר, הם מבינים את זה וזה כיף. הם מקבלים המון ומשתלבים בקהילה וזה אחד הדברים הכי חשובים בעיני.

התלמידים קיבלו הצטיינות התנהגותית וחינוכית והשמים הם הגבול ויש לי אהבה אמתית אליהם.אני, מבחינתי, כבר זכיתי והפירגון משמח מאוד".

שגית אהרוני (35) היא מחנכת כיתות א'-ב' בביה"ס "חופים" בקיבוץ יד מרדכי. המנהלת ב"חופים", דניאלה כהן, היתה המורה שלה בביה"ס נוף ים ב' באשקלון.

צילום באדיבות המורות

אמה המנוחה של שגית היתה מורה בנוף ים א' 30 שנה, כך שחינוך אצלה הוא ממש מהבית. שגית מתגוררת באשקלון, אמא לשלוש בנות ומלמדת 10 שנים. "המנהלת המדהימה טיפחה אותי והאמינה בי, כמו כל הצוות. הגעתי מאוד צעירה וקיבלתי מיד לחנך כיתה וגילתי שאני לא רק מסוגלת, אלא מאמינים בי מאוד".

שגית סיפרה שיש לה אג'נדה בכל הקשור לזכויות בע"ח, לניקיון החופים והיא מנחילה זאת לתלמידיה שמשתתפים בטיפוח פינת החי בקיבוץ ובניקיון החופים. היא גם מלמדת בתכנית "אמירים" (כיתות ג' עד ו', רובם 'מחוננים') ומלמדת ספרות בכיתה ג'. כיום משמשת גם מורה חונכת למורים חדשים וסטאז'רים בביה"ס.

"בביה"ס אני פורחת ונהנית מהעבודה ובכלל לא ציפיתי להשתתף ברשימה אני מרגישה כל יום מוערכת וכיף לקבל הערכה ארצית, זה כבוד גדול".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה