אות שיקום למופת למעוזיה סגל

$(function(){setImageBanner('fe80f8e6-24ea-4a5a-adcb-c4fa5fcf8bd9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סמנכ"ל המועצה האזורית חוף אשקלון, מעוזיה סגל, מנהל כעשר שנים את אגף רחו"ק- רווחה, חברה וקהילה במקצועיות. עובדי האגף מתמודדים יום יום עם מצבים מורכבים אשר קשורים בנושא רווחה של תושבי המועצה. מעוזיה עצמו מתמודד עם מציאות לא פשוטה כנכה צה"ל בדרגת נכות 100+, לאחר שנפצע אנוש במלחמת ההתשה שלאחר מלחמת יום כיפור.

צילום: משרד הביטחון

בתחילת השבוע התקיים טקס במחוז דן- אגף שיקום נכים של משרד הביטחון בנוכחות שר הביטחון לשעבר, חבר הכנסת עמיר פרץ שהיה בין מחלציו של מעוזיה מהמוצב בו נפצע  וחבר הכנסת אילן גילאון חברו הקרוב מזה שנים. מעוזיה קיבל אות "מופת בשיקום". 

בתעודה נכתב: "על התמודדותך המרשימה עם השיקום המורכב ויכולתך להמשיך בדרכיך ובשאיפותיך בכל תחומי החיים המהווים דוגמא וסמל למופת שיקומי". בטקס נכחו סמנכ"ל וראש אגף שיקום נכים תת אלוף (מיל.) חזי משיטה ומנהלת מחוז דן של אגף השיקום שרית קדרון וחבריו לפלוגה של מעוזיה, לוחמי קרב הצנחנים בחווה הסינית ובני משפחת סגל.

סגל אמר לאחר הטקס: "התרגשתי מאוד מהמחווה המיוחד ומהטכס המושקע. עצם ההערכה וההכרה בדרך המאוד מיוחדת שעברתי מצעירותי ועד היום מעוררת בי חדווה גדולה ואני אומר לעצמי: 'וואלה, עשיתי משהו בחיים, לא בזבזתי אותם על בכי ותסכול, ניצלתי אותם הכי טוב שיכולתי שהרי בסופו של דבר בכי לא מצמיח רגליים חדשות'".

גילאון בירך את סגל בדף הפייסבוק שלו: "מעוזיה הוא האיש הנדיב, האופטימי והסולידרי ביותר שהכרתי. עבורי, מעוזיה הוא המשמעות של המשפט: 'חלש מספיק כדי להרגיש את הזולת- חזק מספיק כדי לשנות את המציאות'".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, בירך את סגל ואמר: "הדוגמא האישית שאתה נותן לנו יום יום, שעה שעה, היא יותר מסמל במגירה או אף דגל על ראש התורן. היא מופת של אמת לכל הסובבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה