חדש בקולנוע: לאהוב את וינסנט

$(function(){setImageBanner('f59cf867-c4eb-41bd-aa1e-5559d0e5aae3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סרט המשלב אנימציה מציורי שמן, מתחקה אחר חייו ומותו של גדול הציירים, ואן גוך, ב"לאהוב את וינסנט", מסע אורבני אפל ב"מות המשוררת", רימייק למותחן "משאלת מוות" ועוד סרטים חדשים לסופ"ש

לאהוב את וינסנט (בריטניה / פולין, 2017)

סרט הקולנוע הראשון שמשלב אנימציה מציורי שמן שצוירו ע"י יותר מ- 100 ציירים. יחד הם מספרים את סיפור חייו ומותו המסתורי של הצייר וינסנט ואן גוך, דרך התמונות שצייר ו- 800 המכתבים שכתב. במרכז הסרט עומדת דמותו של ארמנד רולין, בנו של ידידו הטוב של ואן גוך. לאחר שנודע דבר מותו של וינסנט,  ארמנד יוצא למסור מכתב אחרון שכתב הצייר לאחיו. במסע זה הוא פוגש את כל האנשים שווינסנט פגש בשנות חייו האחרונות אשר שופכים אור על סיפור חייו המרתק ועוזרים לארמנד לתהות על מותו המסתורי. האם נרצח? ואולי התאבד?

בימוי: דורותה קוביילה, יו וולצ׳מן. שחקנים: ג'ון סשנס, דאגלס בות', הולי ארל, כריס אודאוד.

משאלת מוות (ארה"ב, 2017)

רימייק למותחן הנקמה משנת 1974. ד"ר פול קרסי הוא מנתח שנחשף לתוצאות האלימות בשיקגו רק כשהן מגיעות לחדר המיון בו הוא עובד. הכול משתנה כאשר אשתו ובתו מותקפות באכזריות בביתם בפרברים. בזמן שהמשטרה עסוקה מדי באכיפת הפשעים המרובים, פול רודף את התוקפים של משפחתו על מנת להביא לצדק.

בימוי: אלי רות'. שחקנים: ברוס וויליס, אליזבת שו, וינסנט ד'אונופריו.

מוטלים בספק (ישראל, 2017)

תסריטאי מוצא עצמו תקוע בחייו האישיים נידון לעבודות שירות, אותן הוא מבצע עם נערים עבריינים בדרום. הנערים כלואים במעצרי בית ומחויבים להגיע למפגשים עמו במקלט השכונתי כתנאי לשחרורם. קשר קרוב במיוחד נוצר עם עדן, מתבגר יוצא  דופן, שבלילות יוצא לאסוף בקבוקים למחזור כדי להגשים חלום.

בימוי: אלירן אליה. שחקנים: רן דנקר, אדר חזאזי גרש, אוראל ספיר.

גרינגו (ארה"ב / אוסטרליה, 2018)

לאיש העסקים הרולד סוינקה מתרחשים דברים בלתי צפויים במסע דרכים פרוע מעבר לגבול המקסיקני. הוא מתערבב עם עסקנים דו פרצופיים, סוחרי סמים, שכירי חרב בינלאומיים ועם ה-DEA והופך מאזרח פשוט לעבריין.

בימוי: נאש אדגרטון. שחקנים: דיויד אוילוו, שרליז ת'רון, ג'ואל אדגרטון.

ליידי בירד (ארה"ב, 2017)

סיפור ההתבגרות של כריסטין מקפירסון, נערה ענייה מסקרמנטו שהעניקה לעצמה את השם המיוחד ליידי בירד. היא חולמת ללמוד בקולג' בחוף המזרחי, אך אמה, אחות שעובדת בשתי משמרות, מתנגדת לכך, בשל מצבה הכלכלי הדחוק של המשפחה לאחר פיטורי האב. בעזרת אביה וללא ידיעת אמה, שו לחת ליידי בירד בקשות לקולג'ים אלו. היא לא טובה מדי במשהו מיוחד, יש לה אימא לחוצה ומלחיצה ובתוך כל הסבך הזה היא מנסה לגלות אחת ולתמיד מי היא באמת.

בימוי: גרטה גרוויג. שחקנים: סירשה רונן, אודיה רש, קתרין ניוטון, לורי מטקלף.

מות המשוררת (ישראל, 2017)

לני שדה, אשת אקדמיה תל אביבית, יוצאת למסע אורבני אפל שנפרש על פני יממה. יסמין נאסר, אחות סיעודית מיפו, עוברת חקירה צולבת שמטלטלת את עולמה. יד המקרה מפגישה בין שתי הנשים לערב אחד וקושרת את גורלותיהן לעד.

בימוי: דנה גולדברג, אפרת מישורי. שחקנים: יבגניה דודינה, סמירה סרייה, י' גולדברג.

הפצע (דרום אפריקה, 2017)

הכף המזרחי, דרום אפריקה. זולאני לוקח חופשה מהעבודה היומית שלו כדי להשתתף כמלווה בטקס חניכה לנערים מתבגרים בחיק הטבע. במהלך שבוע ימים, שנפתח בטקס מילה, אמורים הנערים לכונן את גבריותם. הם מגיעים מרקעים שונים, חלקם מהעיר וחלקם כפריים. החניכה מתבצעת בהרים הפסטורליים לצד מפל מרהיב בסב יבה נטולת נשים, בה הם לומדים את הקודים הגבריים של תרבותם. זולאני משמש כמדריך של קוואנדה, בן למשפחת טובים מיוהנסבורג. הצעיר המודרני והמרדן חי את הקודים של העולם המערבי, ומגלה במהרה את הסוד הגדול של זולאני: הוא מאוהב באחד המלווים האחרים.

בימוי: ג'ון טרנגובה. שחקנים: נאקאן טורה, בונגייל מאנטסאי, ניצה ג'אי נקויני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה