תוכנית קרן טראמפ מגיעה לחוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('1e395e4f-fb6d-4e18-bdd7-5b4745f73c04','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשנת הלימודים הקרובה תפתח בבית הספר התיכון "שיקמה" ביד מרדכי התכנית, בשיתוף קרן טראמפ, ארגון 'כל ישראל חברים', מועצת חוף אשקלון והתיכון. מטרת התוכנית, להעלות את שיעור המצטיינים במתמטיקה ומדעים.

קרן טראמפ בחרה בבית הספר התיכון שיקמה, יחד עם עוד חמישה בתי ספר מכל הארץ , להטמיע בהם  תכנית חדשנית, "שערים למצוינות" בשנת הלימודים הבאה תשע"ח. מטרתה של התכנית היא לסייע במיקוד וטיפוח מורים ותלמידים, תוך שדרוג דרכי ההוראה והלמידה ובכך להעלות את שיעור המצטיינים במתמטיקה ובמדעים. לתכנית שותפות גם המועצה האזורית חוף אשקלון, כי"ח (כל ישראל חברים) ובית הספר שיקמה. יצוין כי זו הפעם הראשונה שבה כי"ח, מובילת התכנית 'שערים לבגרות' וקרן טראמפ,  המובילה למצוינות במדעים ומתמטיקה, משתפות פעולה במיזם חינוכי.

מנהלת אגף החינוך במועצת חוף אשקלון, יפית בוכריס, היא שיזמה את צירופו של   תיכון שיקמה למיזם. לשם כך, היא נפגשה עם הגורמים הרלוונטיים בנושא במהלך השבוע החולף - עם שרית חדד מנהלת התכנית ומנכ"לית "שאיפה" (חברה לייעוץ אירגוני חינוכי שמטרתו למקסם את ההישגים על ידי שיפור האקלים הארגוני), עם בת ציון שטרן, מלוות בית הספר ועם מנהלת בית הספר, אופירה גל. במסגרת פגישות העבודה, התכנית הוצגה לצוות ולאחר דיון פנימי וחיצוני, החליט בית הספר להצטרף לתכנית.

מנהלת תיכון "שיקמה", אופירה גל: "מתוך תפיסתי החינוכית, אני רואה במענה דיפרנציאלי ובטיפוח המצוינות יעד מרכזי בקידום בית הספר".

מנהלת אגף החינוך, יפית בוכריס: "אני שמחה שמיזם מבורך זה יפעל בשנים הקרובות אצלנו. מתוך הניסיון העשיר שלי עם הגופים הפועלים ומתוך היכרות עם צוות בית הספר, אין לי ספק שיחד נצליח".

ראש המועצה האזורית יאיר פרג'ון בירך על היוזמה ואמר :"היוזמה לאפשר לילדינו עוד מגמות היא דרך חיים ותפיסת עולם. הכנסת קרן "טראמפ" לשיקמה היא אמירה: קידום מגמת מדעים מדויקים ועידוד הנוער להיות פורץ דרך. אין לי ספק כי הנוער שלנו ינצל היטב את ההזדמנות הזאת שניתנה לו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה