השואבים האלחוטיים שיעזרו לכם לנקות לפסח‏

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b08b90e4-3123-499f-b31f-3c6794d7d37d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b08b90e4-3123-499f-b31f-3c6794d7d37d','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

רגע לפני פסח, שואבי האבק האלחוטיים מסתמנים כלהיט בתחום מכשירי הניקוי החשמליים. לרגל החג בחרנו להציג בפניכם כמה מותגים של שואבים אלחוטיים המוצעים בימים אלה לצרכנים, מה מייחד כל אחד מהם וכמה הם עולים. סקירה חגיגית

הכתבה פורסמה לראשונה ב ynet. כתבה: רחל קרדס.

פסח אוטוטו כאן ובבתים רבים נכנסים בימים אלה לכוננות ניקיונות. אז בין אם אתם מתכוונים לנקות רק אבק ובין אם בכוונתכם לקיים ניקיון יסודי, תמצאו עניין בכתבה הזו. לרגל החג הבאנו עבורכם סקירה של מגוון שואבי אבק והחידושים בתחום.   

"שוק שואבי האבק בישראל נמצא במגמת צמיחה ומגלגל קרוב ל-300 מיליון שקל בשנה, גידול של כ-30 מיליון שקל מהשנה הקודמת", אומר ליאור לוי, סמנכ"ל הסחר בחברת שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל "שארק" ו-"מורפי ריצדרס". "הגידול נובע בעיקר מהתרחבותה של קטגוריית שואבי האבק הנטענים".

 לוי מוסיף, כי "על פי ההערכות, כ-200 אלף שואבי אבק נמכרים בשנה בישראל, נתון שצפוי להעלות עם כניסתם של ה'שחקנים החדשים' בקטגוריית השואבים הנטענים".

 הפיקים המרכזיים בשנה בהם מורגש גידול משמעותי במכירות שואבי האבק הם לקראת פסח ותקופת הניקיונות, לקראת ראש השנה ומיד אחרי חגי תשרי עם כניסתו של החורף. אילו שואבי אבק מוצעים בימים אלה לצרכנים? לפניכם כמה מותגים וכמה זה יעלה לכם.   

החברה: שריג

המותג: SHARK INOFLEX - שואב אבק אלחוטי נטען (שני דגמים).

תכונות בולטות עפ"י החברה: דגם IF250 מצויד ב-2 סוללות ליתיום ובסיס טעינה כפול, מוט מתקפל לאחסון קל, זמן עבודה רציף עד 46.5 דק' שאיבה ובמצב טורבו עד 23.50 דק'. השואב מגיע עם אביזרים לניקוי פינות ומסילות, ללכידת שיערות, מברשת לספות ומזרונים, מברשת טורבו ממונעת ומברשת אבק אנטי אלרגנית. ניתן לטעון את הסוללה בתוך ומחוץ לשואב. מחיר: 1,990 שקל.

דגם IF200 מצויד בסוללת ליתיום נשלפת ובסיס טעינה. השואב מספק זמן עבודה של עד 23 דק' שאיבה ובמצב טורבו עד 11.55 דק'. מגיע עם אביזר לניקוי פינות ומסילות, אביזר ללכידת שיערות ומברשת לספות ומזרונים. מחיר: 1,590 שקל.

רק שתדעו: יש 5 שנות אחריות - שנתיים אחריות לסוללה. יש מבצעי השקה מיוחדים: 30 יום ניסיון, ללא התחייבות ועוד.  

.

החברה: Morphy Richards

המותג: Supervac deluxe - שואב אבק נטען חדש

תכונות בולטות עפ"י החברה: שואב אבק נטען עם סוללה המאפשרת שאיבה רציפה של עד 60 דק'. בעל שלושה מצבים: חובט לכל סוגי המשטחים (שטיחים ורצפות), בעל מוט מתפרק לשאיבה במקומות מרוחקים או קטנים וכן ומתחת לרהיטים, בעל מסננים הניתנים לשטיפה. מגיע עם אביזרים נלווים לריפודים, מסילות ועוד.

מחיר: 1,290 שקל.

רק שתדעו: יש אחריות לשנתיים. זמן טעינה של 4 שעות, מעמד הטעינה משמש גם לאחסונו ותחנת עגינה בו זמנית.

.

החברה: ברימאג

המותג: LG A9 - שואב אבק אלחוטי (ללא כבלים)

תכונות בולטות עפ"י החברה: מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דק' שאיבה. מערכת המפרידה בין האוויר הנקי לאבק, מערכת לסינון חלקיקי אבק דק, מנוע אינוורטר. השואב מיועד למשטחים כמו רצפות, דקים ושטיחים. המברשות המצורפות מתאימות לניקוי רהיטים, פינות וחריצים, מיטות ומכוניות.

מחיר: 2,490 שקל עם 2 סוללות, 1,999 שקל עם סוללה אחת.

רק שתדעו: יש 10 שנות אחריות על המנוע. לרוב, אין צורך ב-2 סוללות ו-40 דק' שאיבה מספיקות בדרך כלל, מה שיחסוך לכם 400-500 שקל- מחירה של סוללה). מתאים למשפחה לשימוש יומיומי. המכשיר ניתן להתקין על הקיר מה שחוסך מקום או להעמידו על סטנד.

.

החברה: HOOVER

המותג: שואב אבק אלחוטי סינטזי 

תכונות בולטות עפ"י החברה: השואב הסינטזי (רב-צקלוני ללא שקיות) הוא הדגם החדשני ביותר של החברה לשאיבת רצפות ופרקטים. בעל פעילות שקטה ואוויר הנפלט נקי לאחר סינון האבק מתוכו ע"י מסנן ייחודי. בעל פטנט המצליח לדחוס עד 10 ליטר אבק במיכל של ליטר אחד.

מחיר: 1,490 שקל.

רק שתדעו: יש אחריות לשנה.

המותג: שואב אבק אלחוטי רפסודי

תכונות בולטות עפ"י החברה: דגם רפסודי הוא שואב אבק אלחוטי, בעל עוצמה וטכנולוגיה המקלה על ריקון המיכל ללא צורך במגע, יוצרת הפרדה של האבק וסינונו מהאוויר הנפלט מהשואב. 35 דק' שאיבה ללא כבלים. מגיע עם אביזרים נלווים ומיועד לניקוי פרקטים, רצפות, משטחים עדינים, מסילות, ריפודים ועוד. מצויד במנורת לד המאירה על פינות חשוכות.

מחיר השקה: 990 שקל.

רק שתדעו: יש אחריות לשנה. שני המותגים מתאימים למשפחה. ברפסודי ישנה תאורת לד חזיתית המאירה על הפינות החשוכות מתחת לרהיטים שזה יתרון.

 

החברה: Dyson

המותג: סדרת שואבים אלחוטיים dyson V7 – שני דגמים: dyson V7 Motorhead ו-dyson V7 Fluffy.

תכונות בולטות עפ"י החברה: המכשירים מתאימים לניקוי מלא של כל הבית מהרצפה ועד לתקרה. השוני העיקרי ביניהם הוא במברשת הראשית - אחת מיועדת לבתים עם שטיחים אך גם לשאיבת רצפות ואילו השנייה מיועדת לשימוש בבית עם רצפות רגילות ופרקטים ומתאימה גם לשטיחים. למכשיר סוללה המספיקה ל-30 דק' של עבודה רציפה, 20 דק' עם מברשת ממונעת, קיבולת מיכל אבק 0.54 ליטר.

מחיר: 2,290 – 2,490 שקל.

רק שתדעו: יש שנתיים אחריות ושירות של היבואן הראשי עד לבית הלקוח.

.
החברה: FUJICOM

.

המותג: שואב אבק אלחוטי נטען 2 ב-1

תכונות בולטות עפ"י החברה: 2 מהירויות הפעלה, סוללת ליתיום מתקדמת, מערכת לשאיבה עוצמתית, מברשת חובטת טורבו המנקה ביסודיות את כל סוגי הרצפות והשטיחים, בעל תאורת לד המאפשרת ניקוי יסודי. מתפרק לשואב ידני, נפח תא האבק 0.8 ליטר, מחוון אינדיקציה לרמת סוללה וידית מתקפלת לאחסון קל.

מחיר: 699 שקל.

רק שתדעו: יש שנת אחריות אחת.

 

.

החברה: דן שלדן המייבאת של חברת 'KARCHER' מגרמניה – מכשירים אלקטרוניים חכמים לניקוי הבית

המותג: פלור קלינר FC5

תכונות בולטות עפ"י החברה: מוצר פטנט חשמלי לשטיפת רצפה המבצע בו זמנית את כל פעולות ניקוי הרצפה - שאיבת הלכלוך, קרצוף הרצפה וייבוש, מטאטא רצפות ושטיחים חשמלי. מיכל מים שקיבולתו 400 מ"ל המספיק לניקיון והברקה של 60 מ"ר. המכשיר כולל 2 מברשות מיקרופייבר שמסתובבת במהירות של 500 סיבובים בדקה, מקרצפות את הרצפה תוך הזרקת מים או חומר ניקוי ולוכדות את הלכלוך לתוך מיכל המים המלוכלכים. מאובזר בכבל חשמלי באורך של כ-7 מטר. אחסון על מעמד.

מחיר: 1,980 שקל.

רק שתדעו: יש שנה אחריות של היצרן ושל היבואן הרשמי.  

 (צילום: יחצ)
.
החברה: VAX
.
המותג: שואב אבק ציקלוני אלחוטי TBT3VT2
.
תכונות בולטות עפ"י החברה: שואב אבק אלחוטי 2 ב-1 מאפשר ביצועים במינימום רעש, עם ידית המאפשרת להגיע למקומות גבוהים ולאזורים שאינם נגישים. מברשת מסתובבת לניקוי של מגוון משטחים. מגיע עם אביזרים לניקוי פרקטים, לפינות צרות ולניקוי האבק. 45 דק' פעילות רציפה.

מחיר: 1,999 שקל.

רק שתדעו: יש שנה אחריות + שנה נוספת מוגבלת בהתאם לתעודת האחריות. יש מברשת מיוחדת עבור בתים עם בעלי חיים.

.

החברה: Bosch

מותג: Athlet

תכונות בולטות עפ"י החברה: שואב אלחוטי, פועל עד 75 דק' ללא הטענה. מתאים לעבודה בכל חלקי הבית. לשואב גמישות מקסימאלית, המאפשרת לנקות מתחת לרהיטים וספות ואפילו לשאוב מקומות גבוהים כמו מדפים, מזרונים ואת הספות עצמן. המכשיר כולל סט אביזרים:  ידית קצרה עם מתג הפעלה, מתאם עם צינור גמיש, אביזר לניקוי ריפודים ואביזר לניקוי פינות ומסילות, נפח מיכל לאיסוף אבק 0.90 ליטר.

מחיר: 2,790 שקל.

החברה: שיאומי (יבוא מקביל)

המותג:  שואב אבק רובוטי חדש 

תכונות בולטות עפ"י החברה: עוצמת שאיבה חזקה, נפח סוללה גדול, ניקוי מסודר תוך מיפוי אזור הניקוי (הרובוט ממפה את הבית על ידי שימוש בסריקת לייזר, המפה נבנית במהירות כשהמכשיר מתחיל לנקות ומחלק את שטח הניקיון לריבועים - מנקה ריבוע ריבוע).

מחיר: 2,199 שקל.

רק שתדעו: יש אחריות לשנה למוצר והחלפת חלקים כגון מברשות ופילטרים. מתאים לאוהבי הניקיון מבלי להתאמץ.

.
החברה: זק"ש

המותג: שואב אבק 'חבית'

תכונות בולטות עפ"י החברה: שואב אבק ונוזלים עם פילטר לסינון חלקיקי האבק, פילטר חיצוני לפיזור אוויר אופטימלי ולהפחתת הרעש,  שואב את האבק והנוזלים ללא צורך בהוצאת הפילטר, בעל גלגלים לניוד קל, ללא צורך בשקית. השואב כולל מפוח. מיכל 20 ליטר.

מחיר: 240 שקל.

רק שתדעו: צריך מקום אחסון.

.

החברה: סמליין יבואנית סמסונג בישראל

המותג: שואבי אבק חדשים מסדרת Anti-tangle Cyclone Force

תכונות בולטות עפ"י החברה: שואב אבק הכולל ציקלון כפול וגם טורבינה המונעת הסתרבלות שיער. תא להפרדת חלקיקי אבק גדולים. המערכת מגבירה את יעילות השאיבה ושומרת על עוצמת שאיבה מקסימלית גם כאשר המיכל מלא.

מחיר: 449-1,490 שקל.

רק שתדעו: יש 3 שנות אחריות.

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה