חברת ספקטרוניקס-אמרסון זכתה ב"אות לשכת המסחר ישראל אמריקה"בתרומתה באיזור קו העימות בעוטף עזה

$(function(){setImageBanner('941c9ccb-57c3-4e27-9e72-3a256d9cdaae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

החברה אשר ממוקמת בשדרות אירחה את חברי הלשכה לביקור במרכז המו"פ שלה, שכלל סקירה מאת האלוף במיל' טל רוסו, ותצפית מודרכת על רצועת עזה

במסגרת הביקור מנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון טל לאופר, סקר את דרכה של החברה ממפעל ליצור מערכות כבוי אש לכלים צבאיים , דרך רכישתה על ידי אמרסון האמריקנית ועד הפיכתה למרכז מו"פ, מכירות ויצור של החברה, בתחום הצומח של גלאי אש וגז אופטיים.
סיור בתצפית עוטף עזה

 
האלוף במיל' טל רוסו, לשעבר אלוף פיקוד דרום, סקר את המשולש כלכלה-חברה-וביטחון באזור קו התפר: "למרות הקשיים, האזור נמצא לאורך כל השנים במגמה של פריחה. הכל משתנה במהירות, גם המרחב של עוטף עזה, גם אופי הטרור וגם אופי המלחמות. הניצחון על הטרור משתקף באופי קבלת ההחלטות של האזרח, אשר אינו עוצר את חייו, ושל הממשלה ומהלכיה. מעבר לטרור, האיום התמידי הוא הרקטות תלולות המסלול בעלות הספקי תקיפה ודיוק המשתפרים כל העת". המסר העיקרי של רוסו: "יש להפריד בין אזרחי עזה לחמאס, ויש לייצר כמה שיותר פרויקטים עם מנגנוני בקרה לטובת שיפור חייהם של האזרחים ברצועה".
 
חברי הלשכה, מנכ"ל הלשכה עודד רוז, וכן בכירי בואינג, מיקרוסופט, קרן בירד, אפקו, יבמ, BDO ,  חתמו את הסיור בתצפית על רצועת עזה בלווי הסבריו של ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר, שהדגיש את הפריחה והצמיחה הדמוגרפית והכלכלית  באזור, למרות האיום המתמשך.
חברת ספקטרוניקס-אמרסון משדרות
חברת ספקטרוניקס עוסקת בתחום האזרחי בפיתוח גלאים מתקדמים ומערכות אופטיות לגילוי אש וגז שמשמשות במקומות ובמתקנים בעלי סיכון גבוה, כגון התעשייה הכימית והפטרוכימית, בתי הזיקוק, חברות דלק, קידוחי נפט יבשתיים וימיים.
ספקטרוניקס מפתחת ומייצרת גם מערכות אוטומטיות לגילוי וכיבוי אש ולשיכוך התפוצצויות ברכב קרבי משוריין, בכלי רכב קלים ובספינות מלחמה.
ספקטרוניקס סיפקה בעבר 10,000 מערכות לצה"ל ולצבאות אחרים ומ־2008 סיפקה 14 אלף מערכות כיבוי אש שהותקנו על כלי רכב מיוחדים של צבא ארה"ב לצורך הגנה על הכוחות שהפעיל צבא זה באפגניסטן ובעיראק.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה