אזורי טיול מומלצים בדרום לקראת החג

$(function(){setImageBanner('f7327ab3-2067-4019-a537-f94eaf4402f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חופשת הפסח כידוע, היא החופשה אותה מנצלים הורים רבים לטיולים עם הילדים ברחבי הארץ. בזמן שהילדים נמצאים בבית במשך למעלה משבועיים, גם הורים רבים מוצאים את עצמם בחופשה מהעבודה או שהם מבקשים חופשה בשביל לבלות עם ילדיהם, לפני שהם יחזרו לגן ולבית הספר.

חופשת פסח היא תקופה נהדרת לטייל עם הילדים, שכן מזג האוויר משתפר ומתחיל האביב, כתוצאה מכך אפשר לבקר ביותר אתרים וכן ניתן לראות פריחות באזורים רבים בארץ. במהלך החג אנחנו יכולים לראות כיצד אתרי טיולים רבים בישראל מתמלאים הורים וילדים, אשר לומדים להכיר את המדינה בעזרת הרגליים, בעזרת טיולים בשבילים השונים.

במאמר זה נציג בפניכם מסלולים מומלצים לטיולים בדרום הארץ. אם במהלך החורף, לא פעם אתרים רבים סגורים בגלל שיטפונות ובמהלך הקיץ, חם מדי בשביל לטייל שם, הרי שחופשת הפסח היא תקופה אידיאלית לטיולים בדרום.

לפני שאתם בוחרים מסלול טיול, רצוי לעשות בדיקה  של  אכסניות  בדרום על מנת להחליט היכן ללון, כך תוכלו לקחת את הילדים לטיול של יותר מיום אחד. ניתן למצוא אכסניות בדרום ברמות שונות ואשר נמצאות באזורים שונים מהן ניתן לטייל במסלולים ובאתרים שמצויים במקום.  

איפה אפשר לטייל בדרום הארץ

דרום הארץ כידוע, הוא אזור בו מרבית מסלולי הטיולים הם באזורים מדבריים או אזורי טבע ופחות באזורים מיושבים, כמו למשל בצפון או מרכז הארץ. מי שמעוניין לקחת את הילדים לטיולים באזורים מיושבים, יכול לעשות את זה בעיר העתיקה של באר שבע, באילת או באשדוד, שם אפשר ליהנות מחופי ים מרהיבים.

אך מי שרוצה לטייל עם הילדים בטבע, ימצא לא מעט מקומות מעניינים בדרום והנה כמה דוגמאות לקחת:

מסלול נחל ערוגות, נחל אשר נמצא במרכז מדבר יהודה, אורכו 46 ק"מ והוא מרכז אליו נחלים רבים מהאזור. הנחל נמצא קרוב לים המלח ולכן ניתן לבחור מסלול אשר מתחיל בגוש עציון ומגיע עד לעין גדי. כמובן ששם אפשר לערוך טיול בים המלח ובמעיינות הבוץ שנמצאים במקום.

נחל נוסף שנמצא באזור, הוא נחל דוד, שאף הוא נמצא בשמורת עין גדי אשר במדבר יהודה, מדובר בנחל יותר קטן, אך אפשר ליהנות בו ממפלים וכן ממסלולי הליכה נעימים. כמו במקרה של נחל ערוגות, גם כאן אפשר לבקר לאחר הטיול במקום, בעין גדי, ים המלח והסביבה.

מי שמגיע לאזור עם ילדים, לא יכול להחמיץ ביקור במצדה, אחד האתרים הפופולאריים ביותר לתיירות בישראל. בשעות הערב נערך בו מופע אור קולי ולא פעם בקיץ נערכים בו מופעים שונים. ניתן לעלות למצדה ברגל וברכבל.  מי שמעוניין יכול לשכור מדריך אשר יספר על ההיסטוריה של המקום.

אלו רק חלק מהמקומות בהם ניתן לטייל בדרום הארץ במהלך חופשת פסח, אם זה ביום אחד ואם זה במספר ימים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה