נערכים לשנת הלימודים - הסתיימו עבודות הבנייה בבית הספר 'צפית'

$(function(){setImageBanner('8afada72-2abf-4f4e-be13-a8982cae623c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במועצה האזורית יואב חגגו השבוע את סיום עבודות הבינוי וההתחדשות של בית הספר צפית.

במשך שנה עמלו בעבודות בנייה אינטנסיביות בבית הספר צפית, החידוש כלל חידוש פני בתי הפנימיה, הקמת בתי כיתות, הקמת בניין מנהלה חדש, הקמת מרכז למדעי הסביבה. את השלמת הבינוי, חגגו השבוע העוסקים במלאכה ב 'גשר טל הנדסה' .

לטקס אליו הגיעו ראש המועצה, ד"ר מטי צרפתי הרכבי, מנכ"ל המועצה , מירית דגני, מהנדס המועצה, הרצל אלעני, מנהל בית הספר, גיא ישראלי, מוחמד אלקרונאוי, הקבלן המבצע מחברת 'גשר טל הנדסה' וכן נציגים נוספים מהמועצה, מ'גשר טל הנדסה' ונציגי בית הספר.

אייל במני, מנהל הפרויקט מטעם המועצה, ערך סיור מודרך לכל האורחים במבנים החדשים. בסיור הם נחשפו למבנים המתקדמים בהם ניתן דגש מיוחד לסביבת למידה מתקדמת ומפרה. בתום הסיור המכובדים נשאו דברים.

 בית ספר צפית

ראש המועצה בירכה את השותפים והאחראים לעשייה: " ההתפתחות וההתחדשות של בית ספר 'צפית' הינם הסיפור של המועצה שלנו" היא ציינה.

"הצמיחה הדמוגרפית שאנו עדים לה בשנים האחרונות מחייבת גם התאמת מבני הציבור ובתי הספר לצמיחה המבורכת.

בסוף השבוע הקרוב יכנסו בשערי בית הספר תלמידים חדשים וותיקים אשר ייהנו מהתחדשותו של 'צפית' ויקבלו חוויה לימודית טובה יותר בזכות סביבת לימודים מותאמת וחדישה."

 ראש המועצה מטי הרכבי צרפתי

במהלך הדברים הודתה ראש המועצה למנכ"ל, מירית דגני, שבעוד מנהלת מחלקת החינוך הובילה את הפרויקט.

"מירית החלה את התהליך בעודה מנהלת מחלקת חינוך וזוכה לקטוף את תוצריו היום בתפקיד מנכל המועצה."

כמו כן, הודתה ראש המועצה, גם לחברת 'גשר טל הנדסה'  על כך שעמלו, בנו והיו ממונים על הפרויקט, ואף ציינה לשבח כי עמדו בדיוק רב בלוח הזמנים, זאת תוך התאמה של המבנים והבנייה לסטנדרטים של המועצה.

בית ספר 'צפית' יפתח את שעריו בראשון לספטמבר ביחד עם שאר מוסדות החינוך ברחבי הארץ, מאות תלמידים יכנסו בשערי בית הספר ויהנו מסביבת לימודים, מזמינה, חדישה ומפרה.

 בית הספר צפיתצילום: דוברות יואב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה