מהקיבוץ עד המושב- בניית אתרים

$(function(){setImageBanner('548c6ad4-0b87-489c-a291-b7e354ee47af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היו שנים בהן נאחזה רשת הקיבוצים והמושבים בחלוציות גם במחיר של לינת הילדים בבית הילדים ולא בבית. את המחיר של הניתוק מההורים, משלמים עד היום אותם ילדים ולא מעט סרטי דוקו ולא דוקו נעשו על זה.

אבל מאז שהופרטו כמעט כל המושבים והקיבוצים בארץ ויישרו קו עם הפתיחות, הקדמה והטכנולוגיה, לכל קיבוץ היום כמעט יש אתר אינטרנט ואם יש להם מה למכור, אז בוודאי.

קחו לדוגמה את נושא האירוח בקיבוצים ובמושבים שהפך לדבר הכי חם בתחום התיירות. מי שהתחיל עם כל הנושא של הצימרים היו בני מושבים שמצאו כי בשטח שהיה פעם הפרדס של סבא שלהם, אפשר להקים יופי של מתחם צימרים, זה מה שנקרא  ללכת עם הקדמה.

היום מצפון עד דרום יש צימרים רבים ומקומת לינה בהמון קיבוצים ומושבים, וכל אחד כזה גם זוכה לאתר ובצדק.

 

רוצים לשווק לינה קיבוצית- אתם חייבים אתר!

התחרות על ליבו של הצרכן ולא חשוב אם הוא צרכן של סבון או צרכן של צימר בקיבוץ, עוברת היום דרך האינטרנט. כל קיבוץ שרוצה לשווק את מתחם הנופש שלו וגם את הבריכה בהחלט צריך להקים אתר אינטרנט שווה, מזמין, אטרקטיבי מבחינה ויזואלית, בדיוק שמתנהג כל בית מלון.

אתר אינטרנט וגם פרסום בגוגל הם מהלך חובה לכל דבר שרוצים לשווק היום. גולשים מחפשים ברשת כמעט כל דבר ואם הם מחפשים לינה במושבים, הם בהחלט יכנסו לרשת ויחפשו לינה כזו, או אורחן או צימר. הם לא יהססו לקרוא גם את חוות הדעת ולהחליט על פיהן מה הם רוצים. הדבר הראשון שהם יעשו זה לחפש את הצימר הזה ברשת.

צימר במושב- לא רק באינדקס צימרים

מומחה לבניית אתרים ופרסום בגוגל שהתמחותו היא בניית אתרים למקומות נופש אומר, כי כדי לשווק צימרים או נופש, לא מספיק להיות נוכח רק באתרי אינדקס, או השוואת מחירים.

כדי לעמוד בתחרות הקשה יש לומר, מול כל האטרקציות, חשוב מאוד שמתחם של צימרים או אורחן בקיבוץ או במושב, יזכו לאתר משלהם וכך הם יוכלו יותר לפרט על עצמם, על הצימרים, הפעילות במקום וכן לשתף בהרבה תמונות שאין טוב מהן.

כאשר אנחנו מדברים על נופש, גלישה באתרים להזמנת צימרים למשל צריכה לעשות לנו חשק להזמין דווקא את הצימר הזה ולא את האחר.

רק אתר אינטרנט מקצועי, עם תוכן שיווקי ותמונות נכונות בהחלט יכול להפוך את הצימרים שלכם לסיפור הצלחה תיירותי.

בניית אתרים

להשקיע באתר- תדמית ושיווק!

יש לציין כי להרבה קיבוצים ומושבים, שיש בהם צימרים, עדיין אין אתר משלהם, אלא רק נוכחות כאמור באתרי אינדקס והשוואת מחירים.

אתר נכון עם ויז'ואל אטרקטיבי בעיצוב קולע המבטא את האווירה, הנוף וההשראה של המקום, עשויים לשווק צימרים בצורה הכי נכונה, בתמיכה כמובן של פרסום בגוגל באתרים מקומיים.

כאשר הצימרים שלהם מופיעים כעוד אפשרות בין מאות צימרים אחרים, אין לכם בולטות, אין לכם ייחוד ומאידך, גם לא תהיה כוונה מיוחדת להזמין דווקא צימרים אצלכם. אתר הולם עשוי לשנות לחלוטין את נתוני השיווק שלכם.

כולם מזמינים נופש ברשת

העולם הדיגיטלי פרץ את הגבולות והוא מציע לנו הכול. החל משרוך נעל וכלה במכונית. ואנחנו קונים. הכי נוח זה לשבת במזגן שלנו בבית ולהזמין.

ככה גם מזמינים נופש! מומחה עם ניסיון לבניית אתרים למתחמי צימרים אומר, כי האתרים שהוא בנה לצימרים, בהחלט הוכיחו את עצמם בגידול בהזמנות ותוסיפו לזה קמפיין פרסום בגוגל עם מילות מפתח נכונות והנה לכם סיפור הצלחה של תיירות ישראלית ברשת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה