כך תדעו שהזדקנתם (או התבגרתם אם השורש ז.ק.נ קשוח לכם)

$(function(){setImageBanner('633e46fb-ee47-43d4-a44f-3fa56eec2dbc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26613,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מכירים את זה שלפתע אתם עושים דברים שמזכירים לכם את ההורים שלכם? שאתם כבר לא כמו שהייתם פעם אבל קשה לכם להודות בזה? הרי לכם שישה סממנים שיעידו על זה שהזדקנתם

אתה מתעורר- השינה שלכם כבר לא מה שהייתה פעם. אם הייתם חיות לילה שסוחבים ערנות עד לפנות בוקר והולכים לישון עם הזריחה, יש מצב שתמצאו את עצמכם מתעוררים לפתע בשש בבוקר מלאי אנרגיות ואולי אפילו ממש קמים כדי לבצע פעילות גופנית בחוף הים... ובכלל, שמים שעון מעורר לשעות מוקדמות כי יש לכם לו"ז צפוף עם המון דברים להספיק לעשות. האחחח האחריות.
pixabay
שוקולד מריר-
פתאום הוא הופך לטעים יותר. השוקולד האמיתי מקבל מקום של מתיקות יתרה והטיפה המרה- גם בשוקולד מועדפת עליכם. אגב, במקרה הזה של שוקולדים- אם תתחילו לאהוב כאלה עם ריכוזי או ג'ל פירות בפנים- אתם ממש מבוגרים, כן.
pixabay
ווליום גבוה בברים- מצד אחד: תגידו תודה שאתם בכלל עדיין מבלים בברים ומוצאים קצת זמן לשתות ולהתפרק, מצד שני אם כל מה שאתם עושים בפאב זה לשבת ולהתלונן על כמה עשן יש או שהמוזיקה רועשת מידי ואי אפשר לדבר ככה, תקבעו עם החברים שלכם בפעם הבאה בבית קפה.

מספיק להתווכח עם אנשים
- יש דבר כזה שמגיע עם הגיל והוא טרחנות יתר. אנשים הופכים לכל כך משועממים עד שהם רבים ומתווכחים עם כל דבר אפשרי רק לשם הויכוח (הלך עליכם, באמת).
מתווכחים עם כל אחד...?
בירה שחורה זה יותר טוב מקוקה קולה- טעם החיים אה? ובכן, יש אינספור משקאות שיעידו על זה שהתבגרתם אבל בירה שחורה היא ללא ספק סממן על להזדקנות.

חייב קינוח- תעדיפו לוותר על המנה העיקרית? אם תאכלו סטייק עכשיו יהיו לכם בעיות בבטן למחרת או שמיד תגיע העייפות? לא מוכנים לוותר על משהו מתוק בסוף עם כוס קפה שחור/ אספרסו/ תה עם מלא נענע? מזל טוב! אתם אבא שלי!! סתם, אתם לא אבל ללא ספק אתם בני 50+.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה